Svar på tal/horoskop

Hej!
Tänkte svara på två läsarfrågor som jag fick igår om mitt sjärntecken.

MLI om Mitt stjärntecken:
det är konstigt att sånt där och horoskop nästan alltid stämmer in! vart hittade du det? :) kramar
IP: 78.69.30.234


Anna om Mitt stjärntecken:
haha jag är också stenbock och det stämmer precis in på mig med! :O Det där med stort kontrollbehov, haha ja det kan man ju säga att jag känner igen mig väldigt mycket i, lite för mycket.. bara en fråga till dig dåra, jag har typ största prestaionsångesten, måste typ få bra på allt och pluggar som en jävla dåre, gör du också det? Coolt det där med stjärntecken! När är du född haah? :)


Svar: Jag hittade detta på dagenshoroskop.nu, där kan man välja viket stjärntecken man är samt lite annat smått och gott, och roligt! Ja, jag känner alltid en väldig prestationsångest, vill ha supperbra betyg på allting. G är som IG för mig, kan bero på att jag aldrig har fått ett IG. Lyckas för det mesta få mina VG och MVG, men jag måste tänka på att ha kul ibland också..
Skrämmande likt mig..
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0