Söndagsplugg

Hejsan!
Söndag idag och sista dagen i vecka 20. Tiden har bara flugit iväg i en salig blandning som mestadels bestått av läxor och prov som fullkomligt har bombaderat oss nu det sista. Idag har jag i alla fall skrivit klart ett arbete om Marseille på franska, tre sidor långt blev det! Ska alldeles strax slutföra mitt arbete om Gotland som jag ska hålla ett muntligt föredrag om på tisdag. Då är det även nationella provet del 2 i matte på morgonen och sen verkar det mesta vara över.. Behöver jag ens uttrycka min lättnad över detta? :)

Yes, men nu ska jag byta dator och jobba på lite med Gotland! Keno- vinn ofte, ellar riktit stort :)

You gotta love the dialekt!


Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0