Movie-night at home

Tja!
Dålig uppdatering idag, jo jag vet. Vi var ute en sväng med båten och det slutade med att motorn lade av mitt ute i sjön så då åkte årorna fram, haha..

Ikväll blir det bara mys med familjen, det var rätt längesen jag var hemma en helgdagskväll men det kan vara skönt ibland också :)

Hade tänkt att hoppa i mysiga kläder, dricka kolsyrat vatten (OF COURSE), ta fram lite choklad och titta på "Djävulen bär Prada" som går halv tio på fyran ikväll!




Igår tittade jag, Madde och Anna på Trassel (orginaltitel Tangled), den nya Disney-filmen. Så himla mysig, har ni inte sett den så se den, så go och riktigt bra också!


Hästen Maximus var bäst! ♥

Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0