Mardi 3/5

Hej!
Svenskan är snart slut, tror att lektionen slutar 16.15 men jag brukar gå runt klockan fyra för att hinna med mitt tåg hem. Idag är det mycket som står på schemat, packa inför ekobuss-utflykten imorgon, handla lite till det, plugga tyska (kill me) och övningsköra. Blir nog en hel del :)

Vi har precis fått en uppgift i svenskan, ett muntligt framträdande och gissa vad jag har valt? Gotland! Det känns som att det är ett bra ämne som jag redan kan mycket om så det kan nog bli bra tror jag. Nepp, nu ska jag återvända till Gotlands fina historia :)


En härlig sommarbild från den vackraste ön :)
Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0