Chocolate fudge brownie?

Hej!
Hemma från ännu en av de där hemska torsdagarna från 08.00-16.35. Men snart är det över, imorgon har vi det sista provet innan sommarlovet (nationellt i matte på tisdag). Ibland måste man ta i och jobba lite hårdare och hitta krafter som egentligen inte finns, men som måste finnas. Man får intala sig att de finns.

Anyway, det om det som min gamla lärare brukade säga. Har bestämt mig för att jag en gång för alla ska ta och testa den berömda glassen från Ben & Jerry´s som jag fortfarande inte har provat på faktiskt. Funderar på chocolate fudge brownie eller någon annan, half baked eller kanske fish food? Vi får väl se lite vilken det kan tänkas bli, jag är ju ingen glassälskare direkt :)


Chokladglass är nog ändå det godaste.. då vore nog denna nåt för mig? :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

LÄTT den bästa glassen!

2011-05-22 @ 13:26:45
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0