Fredag 4/3

Hejsan!
Otroligt dålig uppdatering, jo jag vet. Åkte inte hem alls efter skolan igår utan jag gick på hockeymatch istället. Blev vinst för HV71, tyvärr inte i ordinarie tid så det blev bara 2 poäng men det var ju bra ändå.

Nu är det plugg inför franskaprovet i biblioteket som har gällt och fortfarande gäller. Nepp, nu beger vi oss snart mot matsalen för att försöka peta i mig lite mat, ciao..

BTW: Jag har Conversen på mig idag, första gången 2011. Behöver jag ens uttrycka mig i ord hur härligt det känns? Faktiskt känns det inget vidare, varför är Converse världens oskönaste skor?


Favorit i repris..
Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0