Mardi 15/3

Hejsan!
Känns som att jag har hittat tillbaka till min motivation nu. Igår vet jag inte vad som hände men motivationen till någonting fanns inte alls. Idag tog jag mig i kragen och pluggade in massor av roliga saker (!) på håltimman så jag är nog så gott som fri när jag kommer hem. Blir kanske lite repetitioner dock..

Ikväll ska jag i alla fall försöka att titta lite på årets viktigaste hockeymatch mellan HV71 och AIK och hoppas på att HV vinner, annar vet jag någon som får vatten på sin kvarn..


Är hemma någon gång efter halv fem idag :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: nina

sv: Jo, det är ju inte direkt världens roligaste ställe att leva på! Och jo, visst tror jag att det kommer kännas lite surt efter ett tag. Men jag får iallafall hålla på med något jag tycker är kul, och jag slipper människorna här. Har aldrig riktigt gillat de som bor här ärligt talat. Så ja, jag är sugen på att komma till en miljö där jag trivs bara, i guess :)

2011-03-15 @ 16:32:44
URL: http://ninahanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0