Fin söndagskväll

Hejsan!
Har precis tittat på en rafflande kvartsfinal, den sjunde och avgörande, mellan Luleå och Djurgården och det var Luleå som tog hem segern till slut. Kollade bara lite på tredje perioden och sedan förlängningen :)

One Tree Hill var ju så bra idag, det har varit typ 5 avsnitt som har varit dåliga och sen kommer det här. Wow, ni som såg/har sett det vet vad jag pratar om och ni som inte har sett det, då har ni missat något. Herregud..

Imorgon har vi resurseftermiddag och det innebär att lektionerna bryts vid klockan ett måndag till och med torsdag nästa vecka och det känns väldigt skönt! Vi ska ha tid för utvecklingssamtal och jag har mitt på torsdag halv tolv och sedan går jag hem. Lyx på hög nivå när jag brukar sluta efter halv fem! :)


Old picture..
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: EMPAN

Tack så mycket, jag hade en jättebra födelsedag :D kram<3

2011-03-21 @ 13:31:39
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: PlanetaryGO! - Malmös fotoblogg

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2011-03-21 @ 15:58:00
URL: http://planetarygo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0