Chokladkaka

Hejsan!
Nu har jag bakat en långpanna med någon form av kladdkaka/brownie sak med lite choklad i så jag tror nog att det blev riktigt gott. Har inte bakat nåt på år och dagar så idag var det dags :)


Under gräddning.. :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: ______________

Hej! Jag har skaffat en blogg och jag vet inte hur du har gjort så här fint. hur kunde du ha bilder först så att det är där typ hela tiden. asså om du lägger ett inlägg så kommer ju inlägget efter bilderna som du tog. men jag tog en bild och ett inlägg men det blev inte så. inlägget kom först då. hur gör du. jag säger vem jag är om du svarar på min fråga. det är nån du känner :)

2011-03-09 @ 16:19:56
Postat av: __________________

Nån från din klass, puss :)

2011-03-10 @ 15:47:13
Postat av: anna

kan du inte lägga upp recpetet ? :)

2011-03-11 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0