Can´t find my motivation- anywhere

Hejsan!
Kom hem vid kvart i fem idag, det är ju riktigt härligt när jag åker vid tio över sju. Fy******* vilken dag alltså. Jag har något emot måndagar känner jag starkt nu. Allt går liksom på halvfart eller inte alls..'

Det är alldeles för mycket krav just nu och jag känner att jag inte riktigt orkar hålla tempot uppe som jag alltid brukar. Tog itu med de fyra historiesidorna som jag planerade in att plugga idag men mycket mer blev det inte. Hur ska man kunna hitta motivation när man varit i skolan åtta timmar? Allt kännns oövergripligt. Jag. orkar. inte.


Skulle behöva en dos av en härlig solnedgång nu.

Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0