Berömda "tråkiga" böcker

Tja!
Hade riktigt kort dag i skolan idag, bara åtta till tolv ungefär, hade utvecklingssamtal halv tolv och sedan gick jag hem. Samtalet gick riktigt bra med många bra omdöme och betyg och ingen frånvaro :)

Nu har jag pluggat naturkunskap (suck) igen och lite franska så nu är det slut för idag. Har fått väldigt ont i halsen bara nu under natten och det suger verkligen. Måste bli frisk till lördag och Göteborg bara.. Tar mig nog lite glass som kanske lindrar halsen om en stund..

Hämtade ut en ny tegelsten på statsbiblioteket idag också, "Berömda böcker". låter väl trevligt, eller hur? Ska ha lite information om Shakespeare's verk så slipper jag sitta och läsa alla pjäserna.. :)


Fantastiskt rolig men den blir bra till svenska-arbetet.. :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0