Valet är gjort!

Tja!
Har gjort mitt individuella val inför tvåan idag så det känns skönt att ha det avklarat nu.


Jag valde tyska steg 2 (obligatoriskt) och franska steg 4 (obligatoriskt), det är såna kurser som redan ingår i Samhäll-språk som jag läser. Sedan har man 300 poäng att välja vad man vill för och dela upp det, lite i tvåan och lite i trean. Till tvåan valde jag Fotografisk Bild A i första hand och Textkommunikation A i andra hand, både på 100 poäng. Så jag får någon av dem, hoppas förstås mest på Fotografisk-grejen men det kan ju vara bra att ha ett andrahansval om jag inte får den första, och Textkommunikation är nog också riktigt roligt. Jag kan ju alltid läsa den kursen i trean om jag skulle ha lite poäng över (inte troligt, haha) :)


Åh, jag längtar faktiskt till tvåan nu, det ska bli så roligt med en kurs som jag själv har valt och som jag verkligen har ett stort intresse i istället för bara obligatorisk (fast roligt)!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: t i l d a c o r n e l i a .

Nu finns vinnarna från dagens blogg uppe! ;) Gå in och kika om du var en av dom som vann! :)



Ha en bra fredagkväll! :)

2011-01-28 @ 18:39:54
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
Postat av: IssaTrönnblom

fin blogg :)

hur äre med dig då?

2011-01-28 @ 18:44:36
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

Hej!

hur mår du? :)

2011-01-28 @ 19:06:33
URL: http://bloggamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0