En liten lista

Hejsan!
Tänkte ge mig på att göra en sån där lista som man gjorde på Bilddagboken för länge sedan!

VAD VILL DU HELST HA NU: En mysig varm famn att krypa in i..

SAKNAR DU NÅGON NU: Ja, det är väl klart!

NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: När jag fyllde 17, ett armband.

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Helgen är ju som gott som över tyvärr, men mina planer var nog att vara hemma i fredags och igår blev det ju som sagt lite fest.

VAD GÖR DU JUST NU: Sitter här och funderar på en sak..

NÄR KRÄKTES DU SENAST: Det är 10 år sedan sist faktiskt, believe it or not!

VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: När en okänd kvinna spydde på morgontåget och det var så fullt så jag inte kunde gå därifrån, haha!

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: DVD eller? One Tree Hill of course!

VAD STOD DET I DITT SENASTE SMS:
Tänker jag inte skriva här, men mitt första sms i inkorgen var från Telenor i alla fall. Räknas det istället? Nehe.. !

VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Fota, dansa, teater, choklad, pengar och shopping? Haha..

VAD ÄR VIKTIGT HOS DET MOTSATTA KÖNET: Att han är snäll och gillar mig som jag är, inte som jag borde vara..

VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Ingenstans faktiskt!

VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Har inte sett någon mer än mig själv och familjen idag. Men mig själv eller, haha? No make up and unbrushed hair, we like it!

VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Trocadero?


Det var längesen man gjorde en sån här lista alltså, haha ♥
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Linnea

fin blogg!

hur e de? (a)

2011-01-23 @ 17:42:24
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0