Underbar och älskad av alla

Hejsan!
Kom hem vid halv två idag ungefär, satte mig och åt lite och har inte gjort något speciellt efter det.. Idag är det äntligen fredag och det känns riktigt bra, synd att jag är så hiskeligt trött bara. Är dessutom ledig på måndag så det blir en extra långhelg och det känns helt underbart!

Har inget speciellt planerat för helgen faktiskt, man får ju se lite vad som kan dyka upp :)


Spenderar i alla fall min eftermiddag med denna bok, Underbar och älskad av alla. Jag älskar filmen så jag tänkte att jag skulle läsa boken också :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Hny.

Fin blogg :)

Anmäl dig gärna till veckans blogg.

Du hittar en knapp till inlägget på bloggen.

Och följ mig gärna om du gillar min blogg :) kram

/Hny.

2011-01-28 @ 16:34:34
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0