The snake around my finger..

Tja!
Köpte faktiskt ingenting mer i stan än tre ramar på Ikea. Jag ska beställa hem lite framkallning av kort nu så jag kan sätta in lite fina bilder i ramarna.

Provade en av Kenzas silverringar på Guldfynd idag också, den som är som en liten orm runt fingret. Jättefin, men jag har ju så sjukt svårt med ormar och allt det där så jag vet inte om jag skulle klara av att ha en runt fingret, haha. Men fin var den!


På onsdag ska jag gå och köpa mig en fin berlock till mitt Thomas Sabo armband. Fick pengar igår på släktkalaset så jag tänkte att jag ska välja ut en fin och unna mig den :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: anna

Riktigt snygg!

2011-01-18 @ 19:01:35
URL: http://pensando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0