Svaren på frågorna 2011

Hejsan!
"Bättre sent än aldrig"..

Svaren på frågorna får ni här :)


- Vad är ditt bästa tips för att få en ritkigt bra blogg med många besökare?
Svar: Jag skulle nog säga att en riktigt bra blogg är en blogg som uppdateras ofta och som har ett variationsrikt innehåll med mycket bilder och roande läsning. Man ska våga vara sig själv och inte försöka att efterlikna någon annan utan köra sitt eget race. Sedan tycker jag personligen att en blogg som är välskriven utan en massa konstiga tecken, förkortningar och stavfel är roligare att läsa. Ärlighet vara längst är även viktigt..

- Hur skulle du beskriva dig själv? :)
Svar: Driftig, ambitiös, självständig, snäll och någon man kan lita på. En liten arbetsmyra som aldrig någonsin ger upp och som fortsätter att kämpa, no matter what. Horoskopet beskriver mig med dessa ord: God organisations- och planeringsförmåga, metodisk, målmedveten, lojal, principfast, pålitlig, planerad, strukturerad och känd för att vara bestämd och envis. En god vän att luta sig mot. Nästan skrämmande vad det stämmer in..

- Har du bra självförtroende?
Svar: Det skulle jag nog absolut säga att jag har, jag vågar att ta för mig och är inte rädd för att misslyckas. Har man bra självförtroende så trivs man också med sig själv som person och det underlättar livet, tro mig!

- Hej Elin! riktigt Snyggt halsband du fick, var köper man det märket (Thomas Sabo)?
Svar: Hej på dig, jag tackar så mycket! Det finns återförsäljare av märket Thomas Sabo runt om i hela Sverige och det är främst Moderna Smycken som säljer dem. Halsbandet jag fick i julklapp plus berlocken kommer från Moderna Smycken i Jönköping som är den tredje största återförsäljaren i Sverige efter Stockholm och Göteborg. Man kan även köpa Thomas Sabo smycken HÄR (Shop.thomassabo) och HÄR (The Charms shop).


Tack för frågorna allihopa, nu är dem besvarade. Som vanligt kan ni se tidigare besvarade frågor under kategorin "Frågor & Svar"!
Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Eva

Fin blogg! :)

2011-01-05 @ 15:33:39
URL: http://fiiiniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0