Söndag 30/1

Tja!
Har typ inte gjort något vettigt idag, har tänkt att jag skulle göra lite matte-tal men än har jag inte sett skymten av varken boken eller en penna, haha. Har däremot sett mycket Facebook-statusar, bloggar och One Tree Hill- avsnitt, det låter ju way bättre tycker jag i alla fall.

Jag hinner nog med det imorgon tror jag :)

MEN nu ska jag i alla fall logga in till min bästa vän Glosboken.se och göra lite franska-glosor och hoppas på att jag kan dem hyfsat i alla fall :)


Oooooold picture, yeeeeeeees :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: I D A ☆ MUSIK & FOTO

Fin blogg! :)

2011-01-30 @ 18:51:56
URL: http://eldflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0