My favorite shoes from H and M (H&M)

Hejsan!
Har precis tagit en varm dusch så nu luktar jag shower-gel, yummi! Om en halvtimma sharp så blir det Halv åtta hos mig tror jag och sedan blir det väl inte så mycket mer av dagen. Kanske lite mer TV, det vet man aldrig när det gäller mig.

Anyway, har hittat två supersnygga vår/sommarskor som jag absolut inte skulle tacka nej till!




Jag tycker att de första underbara kilklackarna är superfina, kanske dock en aning för höga för mig. Är ju redan 1.70 lång och dessa är tyvärr 12 cm, det blir nog lite fööör bra då..! Men de är riktigt fina, jag gillar båda två riktigt mycket. De blommiga är ju ganska fantastiska..

De andra tycker jag är supersöta och dessutom väldigt fina, så ett par sådana ska jag köpa så fort de kommer ut i butik. Måste införskaffa mig nya ballerinor iår, mina blev lite väl använda i somras när det var 30 grader varmt, speciellt på Gotland. Men med dessa i korall+ några andra lite finare och mer hållbara så är jag redo för våren och sommaren 2011!

- Vad tycker ni? :)
Kram,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

søte sko!

2011-01-27 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0