Mitt bästa köp

Tja!
Längtar ni lika mycket till våren som jag har börjat göra nu? Det här året ska jag verkligen uppleva våren precis så fin som den faktiskt är utan mina jobbiga allergier. Det kan nog bli ett fint 2011 tror jag..

Längtar nog mest till att hoppa i mina marinblå Converse (och få lite härligt j*kla skoskav) och dra på mig min älskade skinnjacka. Det ska rent av bli härligt.


Tänk er en sådan här outfit. Ljusa jeans, spets och skinnjacka. Me like, BIG time! ♥
Jag vill ha på mig skinnjackan nu, JUST NU! Det var nog mitt bästa köp genom hela mitt 16-åriga (snart 17-åriga!!) liv tror jag, men fy fasen vad dyr den var, haha..
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: caroline

jätte fin blogg!

allt bra? :)

2011-01-07 @ 15:32:19
URL: http://carolinef.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0