Lär känna mig på 20 dagar!

Hejsan!
Ha sett att många bloggar och bloggare gör en så kallad ”Lär känna mig på 30 dagar”- lista där de berättar lite allmänt om sig själva. Det finns ju såna färdiga listor men jag tänkte att jag skulle vara lite originell och hitta på en egen ”20-dagars”- lista, så blir det lite kortare! Har gjort en ny kategori just för detta ändamål..

Har ni förslag på något som ni vill att jag ska berätta om så skriv gärna en kommentar :)


En alternativ lista:

Dag 1: Mina egenskaper

Dag 2: Min bästa outfit

Dag 3: Mina vänner

Dag 4: Mina rädslor

Dag 5: Min bästa vän

Dag 6: Mina favoriträtter

Dag 7: Mina framtidsplaner

Dag 8: Min skola

Dag 9: Mina intressen

Dag 10: Mitt favoritplagg

Dag 11: Min dag

Dag 12: Det här gör mig glad

Dag 13: Det här gör mig ledsen/arg

Dag 14: Min outfit idag

Dag 15: Min favoritlåt

Dag 16: Min klass

Dag 17: Mitt favoritsmycke

Dag 18: Min favoritplats

Dag 19: Min favoritårstid/månad

Dag 20: Här har jag varit/hit vill jag åka

Börjar med detta på onsdag hade jag tänkt, imorgon blir man ju 17 hela år.. :)
Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0