Idag är den dagen..

Tja!
Kom med tåget redan vid 16.34 idag så jag slapp vänta till 17.10. Det gör ju att jag ändå kommer hem lite mer än en halvtimma tidigare än vad jag brukar göra på torsdagar. Nu har jag ätit lite och ska strax börja med att lägga in lite franska-glosor på glosboken hade jag tänkt.

Idag fyllde min kära klasskompis Emelie 17 år och det firades med lite goda cupcakes som var bakade av Johanna, världens duktigaste bakerska, den nya Leila ungefär :)

Hade mitt Thomas Sabo-armband med den nya berlocken i idag också..


Kvällen kommer att ägnas åt lite läxor, inslagning av ett paket och så ska jag (förhoppningsvis) slutföra mitt nya foto-projekt som jag håller på med, det kommer att bli så bra! :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: therese

Hej, jag har startat veckans blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med:)



http://thereselindgren.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment



kram /tessan

2011-01-21 @ 14:14:13
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0