Göta Kanal 3

Tja!
Hemma igen från hockeymatchen och har hunnit att äta lite också. Det blev en fin trepoängsvinst för det älskade hockeylaget HV71 så det var ju superbra :)

Ikväll om cirka en halvtimma blir det Göta Kanal 3, ska kolla in vad trean kan bjuda på. Jag älskar ettan och tvåan men trean ska visst inte vara så jättebra.. Men det är bara vad jag har hört förstås, så jag hoppas att den är någorlunda i alla fall.

BTW, jag älskar Bloggtrafik! Har fått tredubbelt så många unika besökare sedan jag började använda det och jag har verkligen inte behövt anstränga mig alls mycket heller. Hade ju ett helt okej besöksantal men det är ju förstås roligt med fler. Har ni blogg och vill ha fler besökare så bli medlemmar! Det funkar super, klicka HÄR!


Ha en superfin kväll allihopa!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: angelina

SVAR: jag har lagt tilll dig nu:)

2011-01-06 @ 23:30:09
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0