DAG 2: Min bästa outfit

Hejsan!
Nu ska jag fortsätta med dag nummer 2 på "Lär känna mig på 20 dagar"- listan.


Jag har tittat lite längre bak i arkiven och hittade en outfit som jag tycker blev riktigt snygg och det är denna..



Det riktigt osar vår om denna outfit tycker jag. Ljusa jeans, basketkängor, min älskade Jofama by Kenza skinnjacka, en färglad sjal och knalliga naglar. Jag längtar tills jag kan dressa mig i de ljusaste jeansen jag har, ett vitt linne, marinblå Converse och så skinnjackan med en blå sjal. Det ska helt enkelt bli härligt. Underbart :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Mandana Veysi

fin blogg!

2011-01-15 @ 23:34:14
URL: http://mandanaveysi.blogg.se/
Postat av: HANNA

Snygg outfit! Antar att det inte bara är jag som längtar efter converse? :(



Dagens blogg varje dag hos mig, anmäl dig! ;)

2011-01-16 @ 09:53:57
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0