DAG 1: Mina egenskaper

Hejsan!
Nu ska jag börja med "lär känna mig på 20 dagar"- listan!
Kommer dock inte att köra en varje dag tror jag inte, utan det får faktiskt komms upp lite då och då!

DAG 1: Mina egenskaper
Horoskopet beskriver mig med dessa ord: God organisations- och planeringsförmåga, metodisk, målmedveten, lojal, principfast, pålitlig, planerad, strukturerad och känd för att vara bestämd och envis. En god vän att luta sig mot.

Jag tycker att detta stämmer in väldigt bra på mig. Jag kan aldrig strunta i någonting eller skjuta upp tex ett skolarbete, utan jag gillar att vara ute i god tid och alltid även vara färdig i tid. Jag kan ibland känna att jag orkar verkligen inte ta tag i den där jobbiga uppsatsen eller vad det nu kan vara men jag vet att jag ändå kommer att göra det, på något konstigt sätt så ligger uppsatsen ändå klar i tid. Det är ju en väldigt bra egenskap, att jag faktiskt är så målmedveten och driftig.

Sedan har ju jag givetvis, precis som alla andra, sämre egenskaper. Exempel på sådana är att jag ibland är negativ och bara kan se allt dåligt. Jag blir heller aldrig sådär idiotarg, ni vet riktigt riktigt arg, utan jag är en människa som istället surar om det skulle vara något. Dessutom är jag fruktansvärt enveten..

Så visst, jag har både bra och dåliga egenskaper men jag ska försöka att fokusera på de positiva :)
Kram,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: Ronja

fin blogg :)

2011-01-12 @ 20:40:04
URL: http://ronjawigertz.blogg.se/
Postat av: Emmy ^^

Usch, vad skrämmande lika vi är. Jag är också sån att jag måste lämna in saker i tid och börjar jobba på det i god tid (även om det allt för ofta blir klart i det absolut sista). Negativ syn på saker och ting och sur istället för arg stämmer bra det också... Undra om det är typiskt Stenbocken eller om det bara är ett sammanträffande..? ^^

2011-01-12 @ 21:38:37
Postat av: irre

var med i min veckansblogg! :)

http://irrees.blogg.se/2011/january/entry-108570305.html#comment

2011-01-13 @ 08:09:26
URL: http://irrees.blogg.se/
Postat av: sonia

Söt blogg!

2011-01-13 @ 11:39:44
URL: http://soniiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0