Shoppingerfinger-kli

Hejsan!
Det riktigt kliar i shoppingfingrarna nu, jag har inte köpt något sen mina Crocker-jeans i början av januari, alltså över en månad sen. Känns som att det är dags nu, jag är allt lite sugen!!

Det som står överst på shoppinglistan är helt klart en pälsväst eller pälskrage, hoppas på att jag kan hitta någon i Ullared eftersom man inte kan använda päls+väst så jättelänge till om det nu ska bli vår någon gång. Jag vill ha det, det är såå snyggt :)


Hur vårigt fin är inte denna outfit liksom? Åhh jag vill ha vår NU!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: bex

skulle du vilja vara jättegullig och rösta på mig som veckans blogg hos Storbloggaren? :)



Gå då in här http://www.storbloggaren.se/2011/02/finalisterna-i-veckans-blogg-v-6/#comments och rösta på sidmenyn (man kan rösta en gång per dag), om du inte gillar reklam så får jag be om ursäkt för de :3

2011-02-12 @ 12:14:56
URL: http://dottedpanda.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0