Torsdag eftermiddag (kväll?)

Tja!
Tog 4-tåget hem idag så jag har ätit lite nu och laddat om batterierna. Dock känner jag att jag skulle kunna gå och lägga mig nu direkt och sova tills imorgon, haha.

Men strax så blir det ett avsnitt av min favoritserie tror jag och sedan ska jag bara ta det lugnt. Träna lite på mitt arbete om Thailand och tsunamin tills imorgon, vi har haft projektvecka hela veckan och imorgon är det dags för redovisning av naturkatastrofer- tsunamier.


:)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Evelina

Vilken fin header du har :) hoppas du får en bra fredag!

2011-02-04 @ 15:14:15
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0