Tisdag 1/2 (jaaa!)

Hejsan!
Tisdag idag men jag har hela tiden gått runt och trott att det har varit måndag, det blir så när man råkar ha en studiedag efter helgen, haha. Tog tåget edan vid 15.33 idag så jag var hemma vid 4 så det var faktiskt jätteskönt att slippa vara hemma vid fem för en gångs skull.

Vi startade med vår projektvecka idag och började jobba med Naturkatastrofer, vår inriktning är tsunamier. Vi kommer att hålla på med detta hela veckan :)

Har precis gjort färdigt matteuppgifterna som jag nu såg att vi hade till vecka 8, haha. Det gäller att vara ute i god tid alltså, trodde dock att de var tills vecka 6..


Inte min favoritbok direkt, tur att man går samhäll säger jag.. :)
BTW: 1:a februari idag, yes! Januari är äntligen över!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: elin

sv: Okej, jag lägger till dej nu :-)

Säg till när du lagt till mej med, kram!

2011-02-01 @ 17:23:32
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: Sabine

Fin blogg :)

2011-02-03 @ 14:20:40
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0