The dentist tomorrow

Hejsan!
Söndag kväll. Slut på helgen. Det gick tämligen väldigt fort kan jag nog tycka. Men det kommer veckan också att göra och vips så är det fredag igen. Jag får tänka så. Jag måste tänka så. Jag ska tänka så.

Imorgon blir det en relativt kort dag för min del som väntar, börjar 08.00, som vanligt, och slutar efter engelskan 14.10. Har nämligen en tandläkartid mitt i naturkunskapen så jag missar den efter engelskan. Jag hatar att gå till tandläkaren, det är så jobbigt. Hata. Hatar. Hatade. Hatad.


Men förhoppningsvis överlever jag. En annan positiv nyhet är att jag har gjort alla naturkunskapsfrågor tills imorgon och det är banne mig inte dåligt. Har även gjort klart franskaläxan till tisdag, en liten text på 80 ord om syskon och syskonbråk. Så nu kan jag bara helt koncentrera mig på franska-provet på fredag :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0