So much it hurts..

Hejsan!
Tog tåget vid 16.09 hem idag, som ni vet så slutar jag ju alltid 10.55 på onsdagar men så var inte fallet idag. Nepp, utan vi hade ett gemensamt pov med typ hur många klasser som helst idag och det började vid klockan 14.00. Roligt med några timmars hål, det är jag ju väldigt van vid nu..

Men vi satt i alla fall och skrev provet i den stora aulan, Brahe-salen, med två andra klasser så det var både SP1a, b och c. Så det kändes ganska viktigt då, men jag tror att det gick bra. Men det var kallt där inne, haha.. :)

Nehepp, nu ska jag plugga det sista till tyska-provet imorgon och sedan gå och gräva ner mig under en sten eller något liknande..


Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0