Please, give me some sun!

Hejsan!
Jag ha väl berättat att jag längtar så jag kan dö tills man kan dra på sig skinnjackan och Converse och springa ut i vårsolen? Jag vill göra det.. NU!


Inköpte i Stockholm i augusti 2010..

Någon mer som längtar till solen tittar fram på riktigt, upp med en hand! Jag har nog aldrig längtat såhär mycket till våren som jag gör nu, kan bero på att jag förmodligen kommer klara av den allergifri iår.. :)
Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: madde (:

upp med en hand GILLA GILLA GILLA :D

Nu måste våren komma innan vi förfryser oss och skinnjackorna ruttnar i garderoben.. PUSS

2011-02-22 @ 20:30:38
Postat av: VENDELA

jag längtar sjuukt mycket jag med! man blir så trött på all snö ;)

2011-02-22 @ 22:29:49
URL: http://vendelaejdenwik.blogg.se/
Postat av: Linnea

vilken fin blogg du har :D

du kanske kan kolla min blogg och skriva vad du tycker om den ? :D <3

2011-02-23 @ 17:25:48
URL: http://enlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0