P.H.O.T.O.S

Hejsan!
Känner mig ganska glad trots att det är sista lovdagen idag och skolan drar igång igen med ett härligt 7.08 tåg varje dag i 15 minusgrader. Har i alla fall pluggat väldigt mycket samhäll idag så det känns som att jag har koll på det mesta faktiskt, bara lite om BNP kvar. Kent spelas på radion pch det gillar jag! ♥

Idag är det dessutom en fantastiskt fin vinterdag med gnistrande snö, klarblå himmel och strålande solsken, perfekt för en fotodag med andra ord. Ska ta och rensa kameran lite så jag kan gå ut senare och förgylla dessa underbara ögonblick :)



Sen så ska jag även leta efter ett bra lim till mitt nya fotoalbum, jag måste nämligen sätta fast bokstäverna lite bättre. Detta ska jag ha till mina bästa bilder som jag har framkallat, kommer bli superbra!
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0