Oh' hell

Hejsan!
Torsdag idag och sista dagen innan den underbara fredagen och helgen är här. Det känns väldigt bra, tycker att jag behöver några dagars ledighet för att återhämta hjärnan, haha.

Idag klarade jag av det andra av de tre proven den här veckan. Det här har varit den tuffast veckan i hela mitt liv tror jag, ända sedan jag började skolan i alla fall. Igår var det samhällskunskapsprov om ekonomi, idag hade jag ett stort tyska-prov på ungefär halva boken och imorgon blir det ett saftigt matte-prov på fyra kapitel. Plus småläxor på det, så gissa om jag är trött eller inte?

Nu ska jag samla ihop det lilla sista av min ork (som jag tvivlar på att jag hittar) och sätta igång med matten. Ska repetera allt i boken så att jag är ordentligt förberedd imorgon när provet går av stapeln..


En halvgammal bild..

Ni får ett inställt inlägg här under kvällen eftersom jag kommer vara upptagen med matteplugg..
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0