Loka vattenmelon & citron

Hejsan!
Fredag idag och inte vilken fredag som helst, nej, idag var det sista dagen innan lovet! Nu är vi lediga ända till måndag vecka 8, ända tills den 21 februari. Och idag är det den 11:e, den känns bra. Synd bara att tiden kommer att flyga iväg...

Idag fick jag i alla fall äntligen mitt kära gratisprov via Facebook, en gratis Loka-flaska med den nya smaken, vattenmelon och citron. Så man tackar ju inte nej till en gratis 50 cl-flaska :)


Nu ska jag sätta mig på något mysigt ställe med en bra bok, min kära Loka och en kladdig chokladmuffins för att fira in detta underbara lov!
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0