Give me power

Hejsan!
Känner just nu bara för att gå i ide och vakna upp till maj månad ungefär, det skulle vara lagom så skulle nog all snö vara borta i alla fall. Det är så tråkigt, när man halkar iväg till tåget på morgonen är det is och snö hela vägen, när man kliver av tåget i stan är det asfalt och grus och man känner sig dum med stövlar. Jag får börja ta med mig gympaskor och checka om innan jag stiger av tror jag..

Nä, nu ska jag göra någonting som får mig att bli lite gladare. Fast jag har ju i och för sig franska-glosor som jag måste gå igenom en gång till. This is killing me..


Stockholm, augusti 2010
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Nathalie♥

Jätte fin blogg dära!

släng gärna in en komentar hos mig. Allt bra? Kram :)

2011-02-07 @ 17:59:48
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0