Frågestund 2011

Hejsan!
Dags för en frågestund- nu kör vi! :)



Frågorna besvaras när jag fått in tillräckligt många och bästa frågan får en länk och därmed chans att ta del av mina besökare!
Så.. fråga på!

Ikväll blir det "Halv åtta hos mig" och sedan något annat kul :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Heey, när jag ändå är här kan jag väll ställa en fråga:)

Vad var det bästa som hände dig under år 2010?

2011-02-05 @ 01:57:24
URL: http://cajsami.blogg.se/
Postat av: Liza

Hej!

jag undrar om du har planerat några inköp till våren ännu?

vilken är din favoritfrukt??

har du nåt jobb/sommarjobb?

Kram liiza

2011-02-05 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0