Förberedelser inför morgondagen

Hejsan!
Ska strax gå ner och ta mig en apelsin till "Halv åtta hos mig", jag har bara ätit nyttiga saker idag och det känns bra. Förutom den där taco-buffén med klassen till lunch förstås men jag tog i alla fall Ramlösa till..

Imorgon är det skridskor på Kinnarps som gäller och det är faktiskt den enda lektionen jag har. Efter det ska jag iväg på ett hemligt uppdrag på andra sidan stan och sedan åker hemåt, beräknar att vara hemma runt 11- halv 12.

Sedan på eftermiddagen så ska jag upp till Brinellgymnasiet en sväng och hälsa på lite kompisar hade jag tänkt, så det kan nog bli en riktigt bra dag hoppas jag!


Oooold pic :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0