Doesn´t make sense

Hejsan!
Sen och dålig uppdatering idag och det är jag helt medveten om. Har nämligen tre prov den här veckan så jag har nu pluggat mycket samhällskunskap och tyska och det är ju så roligt.. not. Hur motiverad är man att ta tag i plugget när man kommer hem 16.45, ska äta och sedan sätta sig vid skrivbordet när man har varit i skolan hela dagen? För vem jobbar egentligen från 08.00-18.30 varje dag? Does that make sense to you?

MEN innan jag deppar ihop totalt alternativt somnar här vid skrivbordet så tänkte jag faktiskt belöna mig själv med ett avsnitt av Andra Avenyn och det passar mig utmärkt. Blir en god frukt eller något till det, och det har jag förtjänat efter att ha plugat från 5 till halv 7 :)


Gammal bild, ungefär såhär kändes det idag.. :)
Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0