Crocodile Dundee tonight!

Hejsan!
Om en halvtimma blir det Crocodile Dundee 1 som går på TV4+, en av mina absoluta favoritfilmer! Den är bara för skön, jag älskar den australienska dialekten.. Good day mate!



Imorgon kan nog bli en riktigt bra dag tror jag trots att det är söndag. Satsar på att gå upp i skaplig tid också, idag kom jag upp halv elva.. Absolut inte likt mig men det blir så när man kommer hem vid kvart i ett, haha.

Men i alla fall så har pappa lovat att följa med mig till Mediamarkt imorgon så jag kan kolla på systemkameror. Mediamarkt har ju ingen internetshop som Elgiganten och alla dem har, så jag måste dit för att kolla in deras kamerautbud. Kan nog bli nice :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0