Bra TV-måndag..

Hejsan!
Det är lite tråkigt när statistiken går ner när det är måndag och ny vecka men jag förstår er, jag har inte varit inne på en enda blogg idag som jag annars brukar kika in på. Monday sucks..

Anyway, nu har jag planerat att se Halv åtta hos mig och Familjen Annorlunda och sedan så småningom dejta kudden. Imorgon blir en tuff dag, börjar 8.00 och har hål från 9.15-13.30. Kommer suga eftersom jag inte kan åka hem, men jag hörde tacoguden (aka Hanna) nämna nåt om tacos imorgon så det kan nog bli en bra dag ändå :)




Ha en fortsatt fin måndagskväll!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Hanna Ignell.

Hihi :D Så. Himla. Gott. Jag är ju alldeles enastående! Lycka till på idrotten imorgon :*

2011-02-08 @ 23:52:38
URL: http://utanklikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0