Andra Avenyn- tillbaka i mina ögon

Hejsan!
Söndag idag men det kunde lika gärna vara lördag eftersom vi nu äntligen har sportlov. Det känns väldigt bra måste jag medge, trots att jag har tre prov veckan efter lovet och ett vecka nio..

Nu har jag fått riktig "dille" på Andra Avenyn som jag fick av min kära syster på en extern hårddisk igår. Ska nu börja kolla igenom alla säsonger igen, yeah :)


Härligt att se er igen..
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: EMPAN

haha aa jag med, har sett varenda avsnitt typ tusen gånger :D kram!<3

2011-02-13 @ 17:36:59
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: sabina

Fin blogg!=).

just nu är det frågestund på min blogg!

Så det skulle vara trevligt om du frågade nån fråga

på frågestunden:)



hejdå ha en bra dag!

2011-02-13 @ 19:34:16
URL: http://leeshstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur var det igår på tjejkvällen?

skriv ett inlägg om vad ni gjorde o lägg upp bilder?:) ska ha tjejkväll för mina bästa kompisar snart, tänkte om du hade nårra tips.

tack på förhand, o älskar din blogg från topp till tå!

2011-02-14 @ 02:14:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0