3-tåget hem idag!

Hejsan!
Tog 3-tåget hem idag så jag var hemma redan halv 4 och det är riktigt tidigt om du frågar mig. Brukar ju vanligtvis vara hemma runt 5 så det var ju trevligt att se att det fortfarande var ljust ute när man stigit av tåget.

Idag står det inget speciellt på schemat, har precis gjort klart min samhällsläxa som det kan vara bra att ha klar tills imorgon så det känns ju bra. Har för övrigt också torkat av min dator precis, dismedel och vatten is da shit! Jag som har en högblank dator runt hela tangentborden blir ju lite frustrerad när ett fingeravtryck syns, vilket det gör.. hela tiden. Jag är alldeles för pedanstisk för att kunna hantera en blank dator, skulle nog köpt en matt, haha. Tur att man skoldator är matt säger jag bara, annars hade SP1c:arna fått se ett fasligt torkande dag ut och dag in.. :)

Det blir kanske någon film eller nåt One Tree Hill avsnitt ikväll, det vet man aldrig. Ska även duscha och se "Halv åtta hos mig" så det kan nog bli en hyfsat lugn onsdag hoppas jag!


Nä, nu vill faktiskt även jag ha vår, och då ska gudarna veta att då är det illa!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Malin - En musikblogg

Fin bild och fin blogg :D

2011-02-02 @ 17:35:04
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: elin hyberneth

skit fin blogg, fångar verkligen intresse.



och nu är'e så att jag har en frågestund i min blogg men inte så mycket frågor. ställ gärna en fråga jag svarar på allt :))

följ gärna bloggen :)

2011-02-02 @ 22:56:10
URL: http://neths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0