25 år har passerat

Hejsan!
Såg på nyheterna att det redan är 25 år sedan Olof Palme sköts. Att det redan har gått så lång tid, borde inte fallet vara preskiberat (nedlagt) nu då? Fats jag tror att jag har läst någonstans att det visst inte kunde bli preskiberat men jag minns inte varför. Detta måste kollas upp..

Jag har själv sett platsen där mordet begicks och det får en verkligen att tänka efter hur det kunde ha skett. Man ser trappan där mördaren sprang upp och man tänker sig hur det hela kan ha gått till..



MEN, nog om det nu. Ikväll blir det Halv åtta hos mig och sedan Familjen Annorlunda. Låter som en bra måndagskväll om ni frågar mig :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0