Life is beautiful

Tja!
Åh vad livet är fint just nu. Slutade 12.40 och då var det dags för ett efterlängtat påsklov, kommer nog bli en riktigt fin ledighet tror jag! Var precis "framme" (alla utifrån ni behöver inte förstå detta märkliga uttryck) och lånade två nya böcker som jag hade tänkt läsa nu på lovet i alla fall. Det ska bli skönt att slippa alla läxor och måsten och bara göra det som jag själv har lust med! Mumma!

På söndag ska jag dessutom äntligen inhandla en efterlängtad liten sak.. Mer om det kommer senare :)


Den nyaste boken i Shopaholic-serien, "En mini-shopaholic i mammas fotspår" och en Katarina von Bredow bok som jag tror att jag har läst en gång.. :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0