Knas med statistiken

Hejsan!
Var ute på en härlig joggingrunda för cirkus en timma sedan, dock var det lite för varmt eller så hade jag helt enkelt för mycket kläder på mig, men det funkade fint ändå :)

Har pluggat en del odag, är helt färdig med tyska och franska-läxorna som är till måndag och tisdag. Ska bara göra lite matte, några övningsuppgifter inför provet på onsdag och sedan är jag iland!


BTW, har ni märkt något konstigt med statistiken nu det sista? Min statistik har helt fasnat på 7/4 så jag har inte sett hur många ni är sedan dess. Konstigt..
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: arberesha

att den krånglar! på min har den helt o hållet hoppat över 9/4 -_-

2011-04-14 @ 16:07:58
URL: http://aarberesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0