Bright red star

Hejsan!
Gick till Moderna Smycken idag och hämtade ut min lilla röda Thomas Sabo berlock som varit inlämnad i över 5 veckor, men igår hade den äntligen kommit, fick en helt ny också :)

Tog tag i problemet med min skoldator som bara hänger sig så jag fick en lånedator tills vidare att den är på fötterna igen (gummifötterna)!


Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: EMPAN

Oj vad tråkigt! Men så himla lustigt :S jaa då ska du ju verligen byta dom :) Jag har 38 i vanliga skor och jag vet faktiskt inte vad jag har i "svensk" storlek i mina skor, jag har iallafall 4,5 i mina! :) Hoppas det går bättre med dom du köper nu! kramar

2011-04-29 @ 13:08:31
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0