With skin

Hej!
Hoppas att allt är bra med er, med mg är det just nu på topp :)

Jag har startat min nya dator och pysslat lite med det och sedan pluggade jag lite franska och samhällskunskap och nu ska jag visa er mina skinn-jeans om man säger så..






Ginatricot.

Okej, nu ser skinnet på jeansen helt plastigt ut, men jag kan lova er att det är det absolut inte, det var nog bara ljuset som gjorde att bilden ljuger litegrann.
På tal om Ginatricot, jag var inne där idag och kollade in om min mysiga tröja fanns, och såklart gjorde den inte det.. Den fanns i marinblått i XS men jag vill ju gärna ha den sand-färgade.. :(
Keep waiting..
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0