Wearing Gina

Hej på er!
Tisdag idag och dagarna rullar fort förbi. Jag brukar tycka att måndagar och tisdagar är dem dagarna som passerar långsamt, men när väl de två är gjorda så är det ju plötsligt fredag känns det som, haha.

Jag tycker att min dator och mina tangenter är underbart stora just nu, jag blir så van vid min lilla söta skoldator på 11.6 tum :)




Det blev mina balla svarta jeans med skinn på knäna idag, och till det en söt vardagstopp med knappar, allt från Ginatricot. Fick ihop en riktig Gina-outfit där, tänk vad mycket jag köpte därifrån innan. Nu blir det mindre och mindre.. :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Älskar såna där byxor. :D

2010-09-15 @ 13:02:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0