Mysig lördag

Hejsan!
Japp, nu är jag hemma från Jönköping igen. Blev en liten shoppingförmiddag med Judith, vi gick till Myrorna, Ica Maxi och de vanliga affärerna i stan. Och fikade, såklart. Bara engelska men det är väldigt bra träning, att prata till vardags sådär och inte bara på lektionerna.

På Myrorna hittade jag en film och en liten portmonnä, allt för 40 kr :)


Heartbreak Hotel, en av mina favoritfilmer!




Liten portmonnä till småpengar.


Tog även två nya Thomas Sabo broschyrer..

Nu ska jag lägga mig framför teven och en bra film, Tonårsliv :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: julia

Nu är det frågestund på bloggen, skriv jättegärna en fråga, de fem första som frågar blir länkade på bloggen på tisdag! :)



Jättefin blogg! C:

2010-09-25 @ 14:00:32
URL: http://heellmers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0