En Shopaholic

Hejsan!
Har precis kommit hem från Jönköping med tåget som var lite försenat. Men jag gick i alla fall på stan en sväng med två klasskompisar, Judith och Moa, och sedan mötte jag upp mamma och pappa för en After Work :)

Jag köpte två saker på stan, ett par halvsulor som ska avlasta trampdynorna för jag fick jätteont när jag hade mina nya kilklackar första gången och en bok som var på rea. Jag ville hitta nån snygg och vardagsaktig kofta/tröja som var lite större och sådär mysig, men det var ingenting som stan kunde erbjuda idag. Men jag får leta vidare. Jag gillade ju den där tröjan från Ginatricot, men det kommer tyvärr inte in fler i XS så ja, sånt är livet :)

Jag köpte första boken i "Shopaholic"-serien ni vet, om Rebecca Bloomwood? :)


Ha en fin kväll :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0