Torsdag- soon friday!

Hej på er!
När jag skriver just detta stycket sitter jag faktiskt på tåget som tar mig hemåt. Jag har en jobbig sol i ansiktet och jag är lite småhungrig. Nåja, idag behöver jag i alla fall inte göra några läxor för jag har inga tills imorgon, så det känns ju ganska härligt faktiskt. Jag ska bara äta, borsta håret (som blev lite tovigt när jag gick i en blåst blandat med regn) och se på Idol. Idag kommer min kära syster Anna hem också, så det ska bli roligt att träffa henne också :)



Yes, men när jag skriver just DETTA så är jag faktiskt hemma, och nu har jag borstat mitt toviga hår och ätit, haha. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Kram,

 


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0